Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen
naar info@brickntoysshop.nl
Leidt dit niet tot een oplossing dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via stichting WebwinkelKeur via
https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten
aan te melden via het ODR platform van de Europese commissie. Dit ODR platform is te vinden op http;//ec.europa.eu/odr .
Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Garantie
U hebt recht op een deugelijk product een product moet doen wat er van verwacht wordt is dit niet het geval dan heeft u recht op wettelijke garantie. Bij een gebrekkig product, biedt Brickntoysshop u de volgende mogelijkheden: u kunt het product omruilen, wij brengen u hier geen extra verzendkosten in rekening of u kunt kiezen voor restitutie. Neemt u alvorens eerst contact met ons op via mail. Bij schade tijdens transport of een verkeerd geleverd product dit graag melden binnen 24 uur via info@brickntoysshop.nl of neem telefonisch contact op tel: 0614210323.
Wat als mijn product niet compleet is?
Dit kunt u per mail bij ons melden via info@brickntoysshop.nl