Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen
naar info@brickntoysshop.nl

Leidt dit niet tot een oplossing dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via stichting WebwinkelKeur via
https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten 
​aan te melden via het ODR platform van de Europese commissie. Dit ODR platform is te vinden op http;//ec.europa.eu/odr
Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Garantie

U hebt recht op een deugelijk product een product moet doen wat er van verwacht wordt is dit niet het geval dan heeft u recht op wettelijke garantie. Bij een gebrekkig product, biedt Brickntoysshop u de volgende mogelijkheden: u kunt het product omruilen, wij brengen u hier geen extra verzendkosten in rekening of u kunt kiezen voor restitutie. Neemt u alvorens eerst contact met ons op via mail.  Bij schade tijdens transport of een verkeerd geleverd product dit graag melden binnen 24 uur via info@brickntoysshop.nl of neem telefonisch contact op tel: 0614210323.

Fabrieksgarantie

Wat als mijn product niet compleet is?
Dit kunt u per mail bij ons melden via info@brickntoysshop.nl

Geef hierbij aan:
- Viercijferig modelnummer van product.
- Bladzijde bouwtekening van het ontbrekende onderdeel.
- korte omschrijving van het missend onderdeel.

 

© 2015 - 2020 Brickntoysshop | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel